Ведення Вагітності у києві

Ведення Вагітності

Вагітність - це неймовірно чудовий і, в той же час, відповідальний період. Від того, наскільки ретельно майбутня мама стежить за своїм здоров'ям, залежить і здоров'я малюка. Лікарі медичного центру « ID Clinic” розробили програму «Ведення вагітності», щоб взяти на себе більшу частину турботи про стан вагітної жінки та майбутнього малюка.
Програма містить всі мінімальні необхідні обстеження, регламентовані наказом МОЗ України при фізіологічній вагітності.

Основні переваги нашої клініки:
Ми працюємо за сучасними стандартами, надаємо весь комплекс послуг по веденню вагітності.
Консультативний прийом лікаря акушера-гінеколога з великим досвідом роботи. На прийомі лікар проведе повноцінний огляд, а також призначить всі необхідні додаткові дослідження.

Доступні різні види лабораторної діагностики (цитологічний аналіз, біохімічне дослідження, мазки, визначення специфічних маркерів, дослідження гормонального профілю). Обстеження проводяться швидко, результати можна отримати в найкоротший термін.

Інструментальні методи дослідження. Проводиться планова ультразвукова діагностика, в разі необхідності лікар може призначити додатковий прийом.
Консультація лікарів суміжних спеціальностей при виникненні певних симптомів і ускладнень.

Наша клініка володіє сучасним обладнанням для ведення вагітності. До кожної жінки намагаємося знайти індивідуальний підхід. Спостереження вагітності в ID Clinic дуже зручно тим, що пацієнти можуть замовити певні комплексні програми, в які включені необхідні дослідження майбутньої матері та плоду.

При виборі нашої клініки для ведення вагітності, ви отримуєте професійні послуги від експертних фахівців. Саме з такими лікарями очікування дитини пройде без ускладнень, а пологи спокійно та максимально комфортно.

Записатись на прийом

Після отримання заявки Адміністратор центру в найкоротші терміни зв'яжеться з Вами для підтвердження запису.

Заповніть, будь ласка, всі поля